Фільтрувати
ВМІСТ ВАШОГО КОШИКА
У нашому магазині Ви можете оплатити своє замовлення банківською карткою Visa чи Mastercard за допомогою сервісу PayU або готівкою при отриманні посилки кур'єру чи у відділенні "Нова Пошта".
Посилка буде доставлена Вам кур'єром "Міст Експрес" або до відділення "Нова Пошта", обраного при скаданні замовлення.
Ми рекомендуємо Вам додавати товари в кошик, і перш ніж вводити свої дані, налаштувати своє замовлення і вибрати відповідний для Вас спосіб оплати і доставки.
Детальну інформацію про доставку та оплату можна прочитати тут
На карті продукту доступна таблиця розмірів. Пам'ятайте, що таблиця є орієнтовною, а довжина устілки наочною, оскільки розмір і крій можуть відрізнятися в залежності від виробника.
Будь ласка, зверніть увагу на інформацію про нумерацію (типова, завищена, занижена), яка розміщується під списком доступних розмірів.
Ви також можете скористатися відгуками інших Клієнтів, які знаходяться в розділі «Відгуки», а в разі сумнівів, будь ласка, зв'яжіться з нашою Службою підтримки Клієнтів.
Кожен Клієнт може скористатися процедурою повернення товару. Детальну інформацію про повернення можна знайти тут
Ви можете скористатися процедурою повернення товару. Детальну інформацію про повернення можна знайти тут
У разі виникнення питань, будь ласка, звертайтеся до персоналу магазину.
Поставки в наш магазин відбуваються регулярно, тому кращий спосіб перевірити наявність товарів - це стежити за нашим сайтом, де ми представляємо всі товари. Запрошуємо Вас регулярно переглядати пропозиції нашого магазину.
Якщо вашого розміру або кольору немає в наявності, клікніть на свій розмір, а потім на "Повідомте мені, коли мій розмір з'явиться у наявності" та введіть свою електронну адресу у вікно. Ми повідомимо вас, коли обраний розмір буде доступний!
Ми керуємо тільки інтернет-магазином, а складом керує зовнішня компанія. Тому ми здійснюємо продаж тільки з доставкою.
У Вас є сумніви? Перевірте відгуки про даний продукт. Відкрийте сторінку з даною моделлю і перейдіть до кінця. Там Ви знайдете відгуки інших Клієнтів.
Для подання рекламації досить паперового бланку рекламації, який був прикріплений до упаковки із замовленими продуктами (надрукований на тій же сторінці, що і підтвердження покупки). Заповніть його, приєднайте до посилки з товаром, який повертаєте, а потім надішліть його нам.
Крім того, Ви можете заповнити свої дані в електронній формі, доступній тут: бланк
Спосіб відправки товару на рекламацію і інструкція з рекламацій детально описані тут: Повернення/обмін/рекламація
Рекламацію слід подавати, коли товар не відповідає замовленню або має фабричний дефект.
Повернення слід виконати, якщо придбані товари не відповідають очікуванням, наприклад, через невідповідний розмір.
Більш детальну інформацію Ви можете знайти тут
Рекламацію можна подати протягом двох років з дня придбання взуття. Заявку необхідно оформити без зволікання, не пізніше, ніж протягом 2 місяців з дати виникнення дефекту продукту.
Щоб вкластися в 2 місяці, досить буде повернути товари в цей термін, оскільки ми враховуємо дату відправки Вашої посилки.
Відділ обслуговування Клієнтів отримує інформацію про доставку посилок з невеликою затримкою.
Тому, щоб дізнатися, чи дійшла посилка, перевірте номер відправки (номер посилки або номер накладної) і зв'яжіться з перевізником, послугами якого Ви відправили посилку.
Коли ми отримаємо посилку, Ви отримаєте повідомлення на адресу електронної пошти, яку Ви вказали при складанні замовлення.
Рекламація буде розглянута протягом 14 днів. Після позитивного розгляду Ви отримаєте повідомлення на свою адресу електронної пошти. При цьому на номер рахунку, з якого був здійснений платіж за замовлення або вказаний в формулярі рекламації, Ви отримаєте відшкодування (почекайте два дні, поки платіж буде зарахований).
Якщо Ви відправляли взуття самостійно, то можете отримати від нас два перекази протягом декількох днів. У першому випадку буде еквівалент рекламованої продукції, у другому - відшкодування витрат на рекламацію (відправка товару назад). Повне врегулювання претензії та повернення коштів відбувається протягом 14 днів.
У Вас є можливість самостійно перевірити статус свого замовлення. У верхньому лівому куті натисніть «Статус замовлення», а потім введіть його номер і натисніть «Перевірити».
Пам'ятайте, що після кожної зміни статусу Ви будете отримувати повідомлення на адресу електронної пошти, вказану при оформленні замовлення. Термін реалізації замовлення становить 1-2 робочих дні. Також слід додати час, необхідний для доставки посилки (від 8 до 14 робочих днів).
Коли посилка вже буде в дорозі, Ви отримаєте посилання для її відстеження :)
Номер накладної активується з затримкою. Якщо Ваш лінк або номер посилки не працює, це цілком звичайно. Лінк активується протягом 24 годин. А щоб очікування не було нудним, відвідайте нашу сторінку на Facebook або Instagram
Все залежить від того, на якому етапі перебуває Ваше замовлення. Будь-які зміни в замовленні можна зробити тільки до моменту оплати. Однак, якщо Ви вибрали оплату при отриманні - до підтвердження замовлення по електронній пошті.
В інших випадках, будь ласка, зв'яжіться з нашою Службою підтримки Клієнтів: Контакти
Вы можете отменить свой заказ самостоятельно. В электронном письме с подтверждением найдите линк аннуляции заказа.
Помните, что Вы можете отказаться от покупки перед оплатой заказа или его подтверждением.
В остальных случаях, пожалуйста, свяжитесь с нашей Службой поддержки Клиентов: Контакты
Все залежить від форми оплати, яку Ви вибрали.
Замовлення з формою оплати банківською карткою за допомогою сервісу PayU слід сплатити протягом 5 днів. Після закінчення цього часу замовлення буде анульовано. Якщо Ви зробили оплату після зазначеного терміну, будь ласка, зв'яжіться з нашою Службою підтримки Клієнтів.
Замовлення, оплачувані при отриманні, слід підтвердити по електронній пошті протягом 48 годин з моменту оформлення замовлення. Ви отримаєте повідомлення про підтвердження відразу після оформлення свого замовлення на адресу електронної пошти, вказану в замовленні.
Якщо Ви хочете відновити своє замовлення - складіть його знову.
Наша система сохраняет каждый заказ как отдельное поручение, которое проходит через несколько этапов информационных процессов, что не позволяет нам объединять два заказа в один.
Щоб зробити повернення, відправте посилку з товарами за однією з наступних адрес протягом 30 днів:
через "Міст Експрес"
(оберіть послугу до Дверей або до Складу)
79035, м. Львів,
вул. Зелена, 147,
Росан Глобал DeeZee
через "Нова Пошта"
Відділення "Нова Пошта" № 3,
м. Львів, вул. Угорська, 22,
СП РОСАН (ПОВЕРНЕННЯ DeeZee)
+38 050 430 1 430
До посилки додайте протокол повернення (він знаходиться на тій же сторінці, що і підтвердження покупки). Чітко введіть всі дані в протокол. Кошти будуть повернені протягом 14 днів з моменту надходження повернутих товарів на наш склад.
Детальну процедуру повернення можна знайти тут: повернення
У Вас немає протоколу? Завантажте його звідси: протокол
Обмін в нашому магазині відбувається шляхом повернення товару і складанням нового замовлення. Будь ласка, надішліть нам товар разом з бланком повернення. Кошти за замовлення будуть повернуті безготівковим переказом протягом 14 днів. Нове замовлення можна скласти незалежно, не чекаючи повернення.
З детальною процедурою обміну можна ознайомитися тут: обмін
Повернення товару необхідно виконати протягом 30 днів з дати отримання замовлення. Щоб вкластися в термін, досить буде повернути товар протягом 30 днів, оскільки ми враховуємо дату Вашої відправки.
Так, процедура повернення в нашому магазині поширюється на всі товари. Пам'ятайте, що товар, який повертається, не може мати слідів використання і пошкоджень.
Інформація про отримання посилки надходить до нашої служби підтримки зі затримкою. Щоб дізнатись, чи прибула посилка, перевірте номер відстеження та зв'яжіться з перевізником, який ви обрали для доставки своєї посилки.
Після врегулювання повернення ви отримаєте сповіщення на адресу електронної пошти, яка призначена для вашого замовлення.
Повернення грошових коштів здійснюється протягом 14 днів на номер рахунку, з якого була здійснена оплата замовлення.
Якщо Ви вибирали оплату при отриманні, ми повернемо кошти на номер рахунку, зазначений Вами в бланку повернення.
Наша інфолінія у Вашому розпорядженні
з пн по пт
від 9.00 до 17.00
+ 38 (094) 711 41 07 Вартість підключення згідно тарифів оператора
Тепер ви можете самостійно перевірити, на якому етапі перебуває ваше замовлення